Sayfalar

6 Ocak 2015 Salı

HEDIYELERIMMM GELDIIIIII

DEFTERLESME ETKINLIGI

Selamun aleykum yarenler...
Evet dun bekledigim kargom geldi.Kargoya baktim acmadan once hizli bir dusunce gecti aklimdan.
Hic tanimadigim nerde yasadigini,ne is yaptigini,nasil biri oldugunu bilmedigim guzel yurekli bir dost dusunup,tasinip, emek edip boyle bir etkinlik dusunmus.Bir baska guzel yurekli yarende (yine hic tanimadigim)bu etkinligi goz ardi etmemis isini gucunu birakip,zaman ayirip,hediyeler hazirlamis ve paketi bana gondermis.


Insan hep mutlu olur hediye almaktan ama bu baska bir mutluluk oldu benim icin.Birinin beni dusunmesi beni tanimasa da bana zaman ayirmasi cok guzel cok ince bir dusunce.Bu dusunceye vesile olan Masal yildizi 'na cok tesekkur ederim.Bu ince dusunceye eslik eden sevgili Hulya Hanima duyarliligindan ve guzel hediyelerinden dolayi cok tesekkur ederim.


Sagolsun Hulya Hanim oyle guzel bir defter gondermis ki ne yazacagimi bilemedim,karar veremedim.Bir ayet defterimi yapayim,dua defterimi yapayim yoksa ani defterimi yapayim cok kararsizim.Siz ne dersiniz yarenler

6 yorum:

Elife dedi ki...

Alan mutlu
Gönderen mutlu
Ben buradan böyle bakınca daha bir heyecanlı daha bir mutlu
Ne iyi ettik de tanıdık birbirimizi
Hediyelerin çok güzel
Allah güzel günlerde kullanmayı ve gönderen arkadaşı herdaim güzel hatırlamayı nasip etsin
Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

Kesinlikle haklısın ne iyi ettikde tanıdık birbirimizi bunlarda çok güzel vesile oldular.Böyle hedileşme etkinlikleri yapalım sık sık..Ayrıca bende çok begendim hediyelerimi çok teşekkür ederim.Allah'a emanet olun...

Elife dedi ki...

Kartpostal ya da mektuplaşma şeklinde bir etkinlik de güzel olurdu

Unknown dedi ki...

yaşasınnn çok güzel olur.böyle bişey düzenlerseniz inşaallah katılırım sevinerek.

Adsız dedi ki...

Hediyelerinizi gule gule kullanin, hepsi cok guzel gercekten.
Asil beni yalniz birakmadiginiz icin ben tesekkur ederim.
Sevgilerimle :)

Unknown dedi ki...

Sagolun.Insaallah yenilerini bekliyorumm:)