Sayfalar

16 Aralık 2014 Salı

SELAMÜN ALEYKÜM YARENLER....

SELAMÜN ALEYKÜM YARENLER....


Allah'ın adıyla başlayarak yazılan postların,okunan yazıların hayırlara vesile olmasını diliyorum.

Dostlar farkında mısınız? Bugünlerde bakıyorum da blogger dostlarımdan,arkadaşlarımdan,yarenlerim den hep kendi arkadaşlarıyla ilgili,dostlarıyla ilgili  genelde çevrelerindeki insanlarla ilgili şikayet yazıları  geliyor.
İnsanların maskelerinden,ikiyüzlülüklerinden,yalanlarından,riyalarından, kıskançlıklarından dem vuruyorlar.Öyle şeyler yazılıyor ki bizim hayatlarımızda da o tarz da insanlar çok diyip iç geçiririrken yorumları okuyor aynı şekilde herkesin çevresinde fazlasıyla varmış diyorum...Şaşırıp kalıyorum.İnsanlar yaşadıkları gibi görünmüyor yada göründükleri gibi yaşamıyor.Bunun içinde türlü türlü maskeler takıyor.Bizler de sürekli değişen bu maskelerin hızına  yetişemeyip afallayıp kalıyoruz.Onlar maskeleri değiştirirken bizleri kırıp incittiklerinin  farkında bile olmuyorlar.
Ben artık bunlara  alıştım diyebilirim.Hatta bi sürü bahanelerde bulabilirim.Ahir zaman, teknoloji bizi böyle yaptı,zamane değişti gibi bir sürü bahane ....Beni üzen bu maskeler değil, aslında bu bizi üzen insanların çevremizde ne kadar çok çoğaldığı.Toplum olarak mı böyle riyakar,hırslı,kıskanç olduk.Hepimiz mi değiştik değişiyoruz diyorum.Niye böyleyiz,neden böyle olduk ,eski halimize dönebilecek miyiz diye düşünürken  umutsuzluğa da düşmüyor değilim.Sonra da diyorum ki o kadar açık ki bu hale gelme sebebimiz.Biz insanoğlu Allah 'tan uzaklaştıkça İslam dan kaçtıkça Allah 'ta bizleri bize bırakıyor ve bizde biz olmayınca kimliksiz maskelerimizle karşılıyoruz birbirimizi.Benim anladığım Yaradan dan uzaklaştıkça maalesef  kırılmaktan incimekten kurtulamayacağız.
Siz bu konu da neler söylersiniz acaba merak ediyorum.

3 yorum:

SADE HECELER dedi ki...

Yoruyor insanoğlu..

Rümeysanın Elleri dedi ki...

Allah insanın içinden geçenleri muhakkak kendinden iyi bilendir...
Seni seviyorum güzel kardeşim yarın görüşmek ümidiyle dualaşalım ...

Adsız dedi ki...

Bazı gerçekleri görmek ve sürekli görmek ne kadar zorsa onları kabullenmek de gerçekten çok zordur..değişmesi içşin elinden bir şey gelmiyor ise işte bu zorluğun en çetin halidir..