Sayfalar

9 Haziran 2014 Pazartesi

MELEK KARSINIZDAYSA


Zaman gelip gecerken
Bir an azrail melegi ile karsilasacagimi dusundum.
 Durdum..
Iste o an gecen zaman durdu,
Dunya durdu,hareket durdu...
Nefesim kesildi,kalbimin citi cikmadi.
Duran zaman da ne yapacagimi,
Ne dusunecegimi bilmez halde,
Tas kesildim zamanla...
Sonra birden geldim kendime
''Ve gelecek yoksa gecmis var "
Deyip yuz cevirdim gecmisime
Ne yapmistim bu ana kadar...
Aklim basima geldiginden bu yana
Neler eksik neler tamdi hayatimda
Once yaptiklarim geldi aklima
Ve bir cirpida gecti gozumun onunden
Ya dedim yapmam gerekli olup yapmadiklarim ya da yapamadiklarim
Onlar ise gecti gecti gecti bitmek bilmedi
Gozumun onunden.
Ne kadar da coktu.
Oysaa bir cogunu yaptim diye dusunmustum o ana kadar
Ne kadar yanilmisim.
Ne kadar kandirmisim kendimi.
Oysa coktu aslinda yaptiklarim
Ama artik zaman yoktu...
Zaman olsa telafi edilebilir,
Af dilenilebilirdi YARADAN'dan.
Zaman olsa secdeden hic kaldirmadan basini saatlerce gecirilebilirdi.
Pismanlikti bunun adi.
Cok ama cok pismanlik

Derken melek kayboldu  birden gozumden.
Hayat akmaya zaman donmeye basladi.
Bense yapmadiklarimla kaldim basbasa
Hala dusunuyordum nasil telafi etmeli nasil  af dilemeli...
Bunun icin hic dusunmeden secde de olmaliydi insan...

Dedim ve....



Hiç yorum yok: