Sayfalar

24 Nisan 2014 Perşembe

UMUT VE UMUTSUZLUK

Umut ve umutsuzluk,
Beyaz ve siyah,gece ve gunduz gibi
Hep umudun umutsuzlugu yenmesini
Beyazin siyahi kapatmasini,hayatimizin hep gunduz olmasini dileriz.
Dileriz ama hayatin gercekleri hicte boyle olmaz.
Bazen hayati umutsuzluk, huzun,karamsarlik,gece kaplar.
Hic gunduz olmayacak hic gunes acmayacak saniriz.
Gelmis ve gelecekte hep karanliktaymisiz hissine kapiliriz.
Umut yoktur,beyaz yoktur...
Hayaller bile elveda demeden cikmistir hayatimizdan...
O an hic bisey dusunemez insan.
O an Yaradan'in,zamani gelince, sirasi gelince gunesi gonderecegini bile dusunemez...
Basini kollariyla kapatir kabuguna cekilir sessizce bekler.
Bekler cunku yapacak biseyi yoktur.
Bekler cunku dusunemez bile...


7 yorum:

minikmini dedi ki...

Basini kollariyla kapatir kabuguna cekilir sessizce bekler.

aynen öyle :( konuşamaz,sesi çıkamaz,çıksa ortalık bulanır,kendini kaybeder,çok zor da olsa en iyisi susmak di mi ? :'(

Unknown dedi ki...

Evet o susmak bazen ebediyete kadar gibi gelir insana

Kendi Fikri dedi ki...

Hayır bildiklerimizde şer,şer bildiklerimizde hayır olabilir. Allah kaldıramayacağımız yükü yüklemesin omuzlarımıza. Ve sabır dilemeyin,Peygamberimiz sabır dilememiştir,feraklık derdine derman dilemiştir. Sabır dilemek derde razı olmaktır. Allah veriyor amenna ama alacak olanda o derdi.Sen derdimizi feraha çıkar Ya Rabbi.

Unknown dedi ki...

ben de susuyorum epey süredir,dilim susuyor,ama beynim ve kalbim!
Allahım bana yardım et diyorum,bekliyorum

Unknown dedi ki...

Rabbim umut bekleyen dileyen herkesi feraha cikarsin.

Unknown dedi ki...

Amin Rabbim hepimizi feraha kavustursun

Adsız dedi ki...

s.a. ah canım ne yapalım bende de yok böyle bir yetenek ama hayırlısı olsun önemli olan anlatmak istediğini ifade edebilmek.. o kadar da kötü değiliz :)))
bloğum kaldırıldı yeni bloğuma bekliyorum.. hayırlı cumalar rana sultan :)