Sayfalar

10 Şubat 2014 Pazartesi

ETKISINDEYIM DEDIGIM

SELAMUN ALEYKUM DOSTLAR

Bu hafta forumda sizlerinde fikrini almak istedigim bir konu var.

Nedir mi?

Hayatimizda hic unutamadigimiz,bizi cok etkileyen,budur iste dedigimiz,bunda o kadar cok duygulandim ki cok agladim,kendimi yeniden sorguladim dediginiz  film yada film listelerini olusturalim.Dostlarim bunu mutlaka izlemeli dedigimiz filmleri paylasalim.Acikcasi benim boyle tavsiyelerle izledigim son zamanlarda 4-5 film var bunlari foruma yazicagim.Sizlerin tavsiye ve onerilerinizi de bekliyorum.

Forumda gorusmek uzere

ALLAH'A EMANET OLUN....

1 yorum:

Unknown dedi ki...

canım benim bazen heyecanlı,bazen duygusal filmleri bende severim.Babam ve oğlumda çok ağlamıştım.Selvi boylu al yazmalım defalarca izlediğim yine çıksa yine izlerim dediğim filmlerden biri.