Sayfalar

19 Ocak 2014 Pazar

''FORUM'' MU VAR DEDİN?

SELAMÜN ALEYKÜM DOSTLAR,YARENLER,CANLAR.... 


 Biliyorum yine mi forum diyeceksiniz ama yapamayınca hırs yaptım olmazsa sinir olucam.Çünkü forumun dostlarımla daha iyi iletişim kurabilme araçlarından biri olduğunu düşünüyorum. 

 ŞİMDİ FORUMDA NASIL YAZACAĞIM DİYORSANIZ 

Öncelikle kayıt olmanız gerekiyor. Kayıt yaptırırken adınız,mail adresiniz,parolanız gerekiyor.Onları yazdıktan sonra kendi mailinize kayıt onayınız geliyor ancak mailiniz de spam kutunuza yada gereksizlere bakmanız gerekiyor.Spam kutusunda yada gereksizlere kayıt onayınız geldiyse ordaki adımları takip edip kayıt oluyorsunuz. Sonra da forum sayfasına dönüp cevap kısmına duygu ve düşüncelerinizi yazıp mesaj göndere basıyorsunuz.

Haydi bakalım şimdi nefsimize ağır gelen şeyleri yazalım bakalım neler var.

BEKLİYORUM 
MUTLAKA YAZACAĞINIZ ŞEYLER VARDIR...

1 yorum:

Kiremithanem dedi ki...

Canım hayırlı uğurlu olsun da nerden nasıl gireceğiz yazında her hangi bir adrese rastlamadım.