Sayfalar

5 Aralık 2013 Perşembe

KARANLIK KUYU



KARANLIK  KUYUDA


Bir karanlıktayım Yunus gibi
Balığın karnındaki
Bir kuyudayım Yusuf gibi
Kapkara uçsuz bucaksız bir karanlık
Karanlıktan korkuyorum.Yürüyorum
Ne tarafa gideyim, öne mi, arkaya mı?
sağa mı,sola mı?
Nereye,ne yöne?
Kalbimin götürdüğü yöne gitmek istiyorum.
Kalbim beni nereye götürecek?
Bilmiyorum.
Bakıyorum yokluyorum kalbimi,
kalbim  kararsız.
Aklıma danışıyorum.
Ne yapmalıyım diyorum aklıma
Aklım benim bilgim yetersiz, ben seni çıkaramam diyor.
Başının çaresine bak diyor.
Ondan da umut yok.
Nefsim hiç durmadan konuşuyor.
Boş ver burası  rahat nereye gideceksin.
Bak her şey çok rahat,
İstediğin önünde, istemediğin arkanda.
Evet haklısın der gibi oluyorum.
Ama karanlığı farkediyorum.
Karanlıkta her şey var ama
Hiç bişey yok burada diyorum.
Kalbim rahatsız,aklım almıyor
Nefsimse dört köşe mutluluktan
Kurtarılmayı kurtulmayı bekliyorum
Aklımın aldığı ,kalbimin huzur bulduğu
Aydınlıklar ülkesine gitmeyi diliyorum.


4 yorum:

Unknown dedi ki...

Aklımın aldığı ,kalbimin huzur bulduğu YERLERE BENİDE ALSANIZ SEVGİLİ YOLCUM İNANIN DUACINIZIM...CUMANIZ MÜBAREK OLSUN

Unknown dedi ki...

Rabbim hepimizin yar ve yardimcisi olsun.

Limon çiçekleri dedi ki...

Paylaşımın için teşekkür ederim arkadaşım..

Unknown dedi ki...

Bende ziiyaretin icin tesekkur ederim.