Sayfalar

13 Aralık 2013 Cuma

HEDİYEMM:))))

Nasıl beğendiniz mi yeni şablonu mu?Sağolsun Sevgi Hanım'ın hediyesi.Yüreği güzel,gönlü güzel,imanı güçlü,kalemi güçlü arkadaşımın hediyesi .Allah bin kere razı olsun.


Değmesin Yağlı Boya 'ma da söylemiştim umudumun kırılmış,ümidimi yitirmiş olduğum bir zamanda geldi  bu hediye  çok mutlu oldum.Dünyanın bir yerinde beni de düşünen birileri varmış dedim ve çok ama çok duygulandım.Bir de beni  çok iyi anlamış,çözmüş ki gülleri sevdiğimi,  kır çiçeklerini sevdiğimi,  hele de renklerden en çok pembeyi sevdiğimi söylemişim sanki   hepsini bir arada kullanmış bayıldım doğrusu.Eminim sizde çok beğendiniz.Gönlüne,yüreğine sağlık....

Rabbim 
Değmesin Yağlı Boyadan ben razı oldum sende razı ol.

AMİNNN


7 yorum:

HOBİM EFSANE dedi ki...

Sevgi döktürmüş yine :) Güle güle kullanın.

Unknown dedi ki...

Bence de çok güzel olmuş dimi:)

Kiremithanem dedi ki...

Allah senden de razı olsun..mutluluğun bana da mutluluk katar inşaAllah.

Unknown dedi ki...

Insaallah :))dualarimdasinnn

icimdeki yolculuk dedi ki...

güzel olmaz mı güle güle kullan

Mutfakfelsefem dedi ki...

Nasıl yakışmış arkadaşıma.. çok beğendim. . O ne yapsa bayılıyorum zaten. . Benim headerimi de kendi yapmıştı. . Allah razi olsun. .

Unknown dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK...DEĞMESİN YAĞLI BOYA SAHİBESİNİN ...EVET KENDİSİ GİBİ NAZİK ŞOBLANU KIYMETTEN ANLAYAN NEZAKETLİ ARKADAŞINA HEDİYE ETMİŞ NE GÜZEL GÜLEREK SAĞLIKLA NEŞELİ POSTLARINI YAYINLA BİZLERE:)