Sayfalar

7 Ekim 2013 Pazartesi

SUSAM YAĞLI VE PEKMEZLİ GÖZLEME

ÇOKKKKK  PRATİK KAHVALTILIK

SUSAM YAĞLI VE PEKMEZLİ GÖZLEME



Kahvaltılık dedim ama acil gelen misafir içinde çok pratik, gercekten beş dakikada yapılabilecek bir tatlı...
Bunu bir gözlemecide yufkanın içine şeker koyarlarken düşünmüştüm çokta nefis bir tat oldu.Şekerliyi turistler  özellikle de Ruslar çok seviyorlarmış.
Ben bunu şöyle yaptım

MALZEMELER(1 adet gözleme için)

1 adet yufka

2 tatlı kaşığı susam yağı (Bunu daha önce tahinle yapmıştım ama tahin daha sıvı olduğu için akmıştı.:(  Susam yağı akmadı çok güzel kıvamı oldu.)))

3 tatlı kaşığı pekmez

tereyağı

YAPILIŞI

Susam yağını ve pekmezi  karıştırıp harc yapıyoruz.Yufkayı açıp gözleme şeklinde katlarken her katına bu harçtan sürüyoruz.Tamamen katladıktan sonra yanmaz tava da tereyağ ile kızartıyoruz.Bu kadar.....

AFİYET BAL ŞEKER OLSUN.....

Hiç yorum yok: