Sayfalar

2 Şubat 2013 Cumartesi



NEDEN Kİİİ?

     İnsanlar neden günlük tutar ki……Nasılsa birileri (münker ve nekir melekleri) kaydediyor yaptıklarımızı..Neden kendimizi, düşüncelerimizi,gün içinde yaptıklarımızı,duygularımızı  bu kadar önemseriz.
     İllaki  duygularımızı, düşüncelerimizi bir yerlere yazıp, vee sonra  geri dönüpte geçmişi okumak isteriz. Kendimizi bu kadar çok mu önemsiyoruz.Biz kendimize ve çevremize   göre çok mu önemliyiz.
    BİZ KİMİZ?
    Binlerce milyonlarca gelmiş geçmiş insandan   bir insancık..Kim ne yapsın bugün ben ne yapmışım,ne düşünmüşüm de diğer milyonlarca insanlarla birde bunları paylaşayım.
    NEDEN?
    Çünkü kocaman şişirilmiş egolarımız varJ(mı desek?)
  Aslında tabi ki ego değil, artık insanlar çok yalnız.Çevrelerinde yaşadıkları iyi yada kötü  günlerini bile anlatacak kimseleri yok.Samimi dostlukları kaybettik maalesef.İnsanlar en iyi arkadaşlarına bile çok hastayım bana bir kase çorba yapar mısın bile diyemiyor.Arkadaşlık dostluk olmayınca yardımlaşma paylaşma gibi birçok güzelliklerde yok olmaya başlıyor.Sıkıntılarımızı, mutluluklarımızı tanıdıklarımızla değil de tanımasa da bizimle benzer şeyler yaşamış insanlarla paylaşıyoruz.Güzel dinimizin bizden istediklerini maalesef unutuyoruz. Çok üzülüyorum bu duruma.
   Ama yapacak bişey yok..Şimdilik...
  

2 yorum:

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

iyi akşamlar öncelikle ziyaretinize teşekkür ederim sizi izlemye almak istiyorum ama ttakipçilerinizin listesi yok,yardımcı olursanız sevinirim

Unknown dedi ki...

Çok özür dilerim takipçilerimin listesi kısmını ve diğer bazı kısımları becerip ekleyemiyorum ne yaptıysam olmadı.Çok üzgünüm.Bunun için çalışıyorum .İnşaallah başarabilirim.Sevgiyle mutlulukla kalın.