Sayfalar

6 Şubat 2013 Çarşamba


BİR GÜNÜN ARDINDAN KALANLAR

      Dün çok eski bir arkadaşımla buluştuk.Buluşma sebebimiz arkadaşımın abisinin rahatsızlığı idi.(Buradan tekrar geçmiş olsun  diyor. Allah’tan acil şifalar diliyorum.)Arkadaşımla denize nazır bir cafe de oturup sohbet ettik.Sohbetimizin konusu her ne kadar hastalıklarda  olsa  arkadaşıma  iyi geldiğini düşünüyorum. Çünkü sürekli aynı  konulardan konuşmak Onuda çok üzmüş.
      Bu muhabbette kafamdan o kadar çok düşünce geçti ki.Sağlığımızın ne kadar değerli olduğu,kardeşliğin doldurulamayan yeri ve önemi,zamanın gamsız geçiciliği gibi. Ve bunların yanında  hayat içerisinde bitmek bilmeyen isteklerimizin,  hırslarımızın,koşuşturmalarımızın ne kadar boş ve anlamsız olduğu.Aslında  bütün bu anlamsız şeyler boştu bu dünya da.Gerçek ve mutlak olan tek şey Allah’a iman edip O’nun istediği gibi yaşamak.Yalnızca dua edebilmek.Böyle düşünmek bile kolaylık aslında.
      Rabbime binlerce şükür ki inanıyor  iman ediyoruz eğer inanmasak hayat ne kadar zor diye bir kez daha geçti aklımdan .Ve yeniden şükrettim.
     Bu arada arkadaşıma giderken de elim boş gitmek istemedim.Takip ettiğim bloglardan (Cahide& Jibek) nişastalı  kurabiye tarifi aldım ve yaptım.Oldukça leziz oldu.Kurabiyeleri evde süsleyip püslediğim bir kutuya koydum.
Pek güzel oldu.Hem güzel hem leziz….


NİŞASTALI KURABİYE

MALZEMELER:
1 su bardağı nişasta
250 gram tereyağ
1 su bardağı pudra şekeri (ben normal şeker koydum)
2 yada 3  su bardağı un
kabartma tozu
vanilya
Ben  üstüne de kuru üzüm koydum.

YAPILIŞI:
Malzemelerin hepsi  kulak memesi kıvamına gelene kadar yoğrulur.Şekil verip yağlı kağıtlı tepsiye dizilir.Uygun derecede fırına verilir.Ben 150 derecede pişirdim.


AFİYET OLSUN….

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Sağlık herşeysen önemli ama sağlığımız yerindeyken bunu anlayamıyoruz.
kurabiyeler çok şirin olmuşlar,kutuyla birlikte hazırı aratmamış ellerine sağlık :)